![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi214j3-d7DcT3vdLRsZ0rg6xV6jyLQxbiI8arlelvk66zmIoWDbuEFuZkFk1P9H7ZQ7tKKUHrsXMrZ6JWJx3S8nYtlAM5MHLdT9bRqxN3vfKGbtJJgjCZFu5pAlgClKp5cEg25SLSwnZU/s400/www.themercedes.blogspot.com-mercedes-benz-e-class.jpg)
Базовият модел ще бъде задвижван от четирицилиндров агрегат с мощност от 184 к.с., а върхът в гамата ще бъде V8 агрегат с мощност от 544 к.с. Ново за гамата ще бъдат бензиновият V6 двигател с директен инжекцион, дизелов V8 с 354 к.с. и изцяло нов хибриден модел, който се очаква да бъде предлаган след 2010 година.
Интериорът вероятно представлява своебразно завръщане на Mercedes в сектора на най-качествените автомобили и вероятно ще притежава микс от елементи на S- и C-Class, включително и централно монтиран цветен екран.
Новото табло ще има наистина нов цветен екран, но подобно на S ще има и по-малко екранче, разположено между скоростомера и оборотомера. Централният контролен модул и воланът ползват до голяма степен дизайна на новия C-Class и страничните огледала ще притежават същите интегрирани мигачи.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgEp5m78HUv6rWOzftO-xywJvgLoTdEK2-ulp9fhHVXkVk_Xb_2ZeL5BZzangE0SD4jmFIpa2SJvDELu_C_CE9uiLSbM7YRqLkZW28IKbb7xSHek4LNTjBELWiZ02ycP0WFWdOvgspQWxQ/s400/www.themercedes.blogspot.com-mercedes-benz-e-class%5B2%5D.jpg)
Комби версия ще се появи на пазара след по-малко от 12 месеца от представянето на седана и ще притежава по-широка C-колона и хромирана ивица през задницата.
Очаква се и втори вариант E-Class, който ще бъде по-дълъг с 20 см от стандартния E-Class. Той ще бъде произвеждан в Китай. Той ще бъде насочен към развиващите се пазари, където собственикът на автомобила се наслаждава на пътищата само от задната седалка.